Dieses Wochenende

oder während der nächsten Woche hätte ich Zeit für Ausfahrten die kurz, einen Tag oder länger dauern können.

Wer will, wer kann, wer hat noch nicht??? Einfach melden

Vielen Dank und habe die Ehre

pm

… 1250er Bandit … der is nix zum spün 4 di :wink:

PM retour

es geht ned nur um mei Holde, sondern ich zähl auch etwas und ich mache die Kleine schon wieder etwas langsamer, aber egal…es ist ein gutes unverwüstliches Motorradl

… der VW Golf unter den Mopetten :wink:

a bisserl mehr Klasse…loss es wenigestens an Volvo sein :smiling_face:

tua de volvos ned so entwerten rene, sunst gibts ans auf die rübe :grin:
:grin: :grin:

… ich habe auf VOLVO meinen Beruf erlernt … des is a bissl übertrieben :wink: :grin: von mir aus a Benz oba ka Volvo.

mei schwoger hott a auf volvo gelernt,jetzt in der pension schraubt a imma noch an de volvo umma,
sei sahne stickerl is a amazon 121,daneben hot a noch einige,
a suzuki hot a auch, a gs 750 aus 76.
lg
schaut a so aus wia auf dem büderl,alerdings mit stahl tiefbett felgen und koana weisswond roafen,na is a nit schee

des mocht nix. mia mochn de ausfohrt ned zum spün :eyes:
(oda doch :grin: :grin: :grin: :grin:)

NAAAAAAAAAA :sunglasses:

greeeeez

PääM retour retour

Muss ich jetzt Angst haben? Sucht ihr nur jemanden zum Spielen…so wie die Katze mit der Maus?? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

I steig daun ob und hau zua :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Mei liab, a mauserl des a kotz verprügeln wü :grin: :grin: :grin: :grin:

oba a Maus mit großen Ohren und an großem Bauch, manche sogn an Bladn… :smiling_face:

Do…schau amal----
[image]http://cdn.webfail.com/upl/img/4a9cd1f7e71/post2.jpg[/image]

wos glaubst warum i seit johrzehten kampfsport moch? rennan is ned bei mir … :wink:

… die B20B waren Hammer. Über 100 ps :grin:

Da 544 und da Amazon worn die erschten Autos mit Sicherheitsgurten … weltweit :smiling_face: schön vielleicht ned oba sicher auf jeden Fall.
Seitenaufprallschutz in Form von einem 50er Stahlrohr in den Türen, da war das Wort Seitenaufprallschutzt noch unbekannt hatte die das schon verbaut.
Mit 18 kaufte ich vom Chef einen 72er Volvo 144 S, Doppelvergaser mt Schiebedach und Overdrive :wink: Dann später fürs Motorboot der 940er … alles Arbeitstiere :wink: Und ich bin immer am überlegen mir wieder einen zu zulegen.

[image]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/68/Volvo_144_Lahti_slightly_cropped.JPG/250px-Volvo_144_Lahti_slightly_cropped.JPG[/image]

… draun denken dass ma di gsund wieder sehgn wolln …

eigentlich woit i de julia jo a mitnehma, oba nochdems di um a mitnahme gfrogt hot am dinstag hab is dann glei goaned gfrogt :eyes: :cold_face:

is jo eher wos gmiatliches.

greeeeez